Ajankohtaista

IINA:n uusi tanssillisen voimistelun valmennusryhmä ROSELLAT (2009-2010 syntyneet) pitää IINAHDUKSEN torstaina 16.8.2018 klo:17.30, Juhani Ahon koulun yläsalissa. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita pyrkimään mukaan joukkueeseen! 

UUSI KAUSI STARTTAA 27.8.2018 ja netti-ilmoittautuminen alkavalle uudelle kaudelle aukeaa maanantaina 6.8.2018 www.jasentieto.fi  

Viikolla 35 on mahdollisuus käydä kokeilemassa eri tunteja.

Päivystys IINALASSA, Satamakatu 3, Iisalmi

  • maananatai 3.9.2018 kello 17.30 - 19.30
  • keskiviikko 5.9.2018 kello 17.30 - 19.30
  • tiistai 11.9.2018     kello 17.30 - 19.30

Päivystys aikana voit ilmoittautua tunneille ja liittyä jäseneksi, saada jäsenkortin tai tarran vanhaan korttiisi. Päivystysaikana voit myös maksaa mm. liikuntaseteleillä

Aikuisten, lasten ja nuorten uudet tuntikalenterit on julkaistu. 

Kalentereihin pääset näistä linkeistä:

Aikuisten tuntitarjonta kaudelle 2018-2019 

Lasten ja nuorten tuntitarjonta kaudelle 2018-2019



Kaudella 2018 - 2019 maksuvälineinä meillä käy käteinen, Eazybreak -mobiiliseteli, Smartumin liikunta- tai kulttuurisetelit, Smartum Saldo sekä Smartum Saldo -verkkomaksu, ePassi -verkkomaksu, PeeÄssän liikuntasetelit, Tyky-kuntosetelit, Ticket Mind&Body, Ticket Duo sekä Virikeseteli. 
 



Tuntikuvaukset

Kuormitustaso vihreä +  keltainen ++  punainen +++ Fuksia tanssillinen tunti

JOOGA                                                                                                                                                   Tunti koostuu lämmittelysarjasta, ala- ja ylävartalon voimaa kehittävistä osioista sekä liikkuvuusharjoitteista. Voit tulla mukaan koska tahansa!                                                                    Kesto 60 min.                                                                                                                                                Ohjaajana Elina Ryhänen

KUNTOJUMPPA                                                                                                                                            Tunnilla harjoitellaan lihasvoimaa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Tunnin alussa on sykkeennosto-osuus ja lopussa lyhyt venyttelyosuus.                                                                                                           Kesto 60 min.                                                                                                                                               Ohjaajana Elina Ryhänen

TEHOTREENIT                                                                                                                                Tehokas, terveellinen ja turvallinen lihaskuntotunti, jossa harjoitellaan lihasvoimaa, kestävyyttä ja kehonhallintaa välineillä tai ilman.                                                                                                       Kesto 60 min.                                                                                                                               Ohjaajana Katja Saarivainio

TIKKU-UKOT
Lihaskuntoa, sykettä ja kestävyyttä.
Kesto 60 min.

Ohjaajana Tanja Särkelä

IINA-PUMP                                                                                                                                         Tehokas lihaskuntotunti, jossa käytetään välineinä levytankoa, painoja sekä steplautaa. Tunnin aikana treenataan koko keho lihasryhmä kerrallaan. Ei sisällä hyppyjä eikä askellusta. Suosittelemme tuntia kaikille, jotka haluavat parantaa omaa lihaskuntoa.                                                                             Kesto 60 min.                                                                                                                                               Ohjaajana Anne Nissinen

KAHVAKUULA
Koko kehoa tasapuolisesti kuormittava kahvakuulatreeni, sisältäen lämmittelyn ja lyhyet venyttelyt.
Kesto 60 min.
Ohjaajana Tanja Särkelä

WOIMA
Helpon alkulämmittelyn jälkeen tehdään lihaskuntoharjoittelua koko kropalle hyödyntäen eri välineitä sekä omaa kehon painoa. Lihaskuntoharjoittelu takaa hyvän ryhdin ja voimakkaat lihakset, joiden avulla pystyt kannattelemaan kehoasi ja niveliäsi oikeissa asennoissa. Harjoittelu parantaa myös kehonkoostumusta. Koska lihakset kuluttavat enemmän energiaa kuin rasvakudos, painonhallintakin helpottuu. Tunti sopii kaiken kuntoisille miehille ja naisille. Tunnin lopuksi venytellään treenattuja lihaksia.                                                 
Kesto 60 min.
Ohjaajana Tanja Särkelä

DANCECOMBO yli 16 v.
Vauhtia, herkkyyttä, haastetta ja tunnetta. Näitä elementtejä löytyy DanceCombo -tunneilta. Tunneilla tutustutaan erilaisiin tanssityyleihin, tehdään sarjoja eri tempoisiin ja tunnelmaltaan erilaisiin musiikkeihin. DanceCombossa pidetään hauskaa yhdessä tanssien ja liikkuen. Osallistujien omat toiveet ovat tärkeässä osassa. Tule mukaan ja anna eri genrejen viedä! Ryhmä esiintyy näytöksissämme.
Kesto 60 min.
Ohjaajana Venny Kärkkäinen

 

 

 

PRIIMA-SEURASSA ON ILO LIIKKUA!